جاده خآکی

نوشته های یه رهگذر غریب

 

 

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شدهفکر نکن بی وفا هستم

 

دلم از سنگ نشده اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم


 

باور نمیکنم اینک بی تو نفس می کشم

 

کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری

 

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی

.

کاش میشد زود بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم

 

 

در حسرت چشمهایت هستم ،چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشود

 

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده

 

در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ، هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت

...
کاش الان  بودی و به بهانه هایت نیز راضی بودم ، کاش الان بودی و من دیگر از سردی نگاهت شاکی نبودم

 

هر چه خواستم از تو بگذرم از همه چیز گذشتم جز تو ، هر چه خواستم فراموشت کنم همه را فراموش کردم جز تو ،

هر چه خواستم به

 خودم بگویم هیچگاه ندیدم تو را ، چشمهایم را بستم و باز هم دیدم تو را ، هر چه خواستم دلم را آرام کنم ، آرام

نشد دلم و بیشتر بهانه تو

 را گرفت ، هر چه خواستم بگویم بی خیال ، بی خیالت نشدم و به خیالت تا جایی که فکرش هم نمی کنی رفتم

...

 

میخواستم با تنهایی کنار بیایم ، دلم با تنهایی کنار نیامد ، میخواستم دلم را راضی کنم ، یاد تو باز هم به سراغم

آمد ، میخواستم از این دنیا

 دل بکنم ، دلم با من راه نیامد

 

 

 

 

 

 

 


...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگذار اعتراف کنم که دلم در چه حالیست ، بدجور از نبودنت شاکیست ، هر جا هستی زود بیا که اصلا حالم خوب نیست

....


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت15:52---7 خرداد 1392
من را تو به راه عشق خواندی ممنون

از بابت عشق دل ستاندی ممنون

حتی به رقیب اگر مرا بفروشی

با من دو سه روز از اینکه ماندی ممنون


AmIr
ساعت13:20---22 فروردين 1392
ایـنـکـــه
میـان دسـتـانَـت
لـحـظـه ای‌ چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم…
و دنـیــــا بـــه سکـوت صـــدای‌
نَـفَـس هــایَـت فــــرو رَوَد
نمیــــدانــــــی‌ …
چه هـیـجـــانــــی‌ ست


alone
ساعت13:48---21 اسفند 1391
salam khobi ? bi marefta shodi پاسخ:متاسفم.حتما در اولین فرصت بهتون سر میزنیم و نظر میذاریم..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:2 ] [ حمیده ] [ ]
[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]