برگ اعزام به تنهایی ها

جاده خآکی

نوشته های یه رهگذر غریب

برگ اعزام به تنهایی ها

 

اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدیم

و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم

اگر از دست من در خلوت خود گریه ای کردی

اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی

اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من

                                        حلالم کن 

 

سلام به همه عزیزانم

خیلی وقت ها زندگی خوشی ها داره اما سختی هایی هم داره ، جدایی ها داره و به هم رسیدن ها داره، ولی چیزی که درد داره جدایی بعد از رسیدنه .اون وقتی که کسی بشه همه کس و همه نفست همه جون و همه دلت، کسی که حرفتو به اون بتونی بزنی تو دنیا، وقتی درد داری غم داری یا خسته ای همه بگن بهت چته اما وقت گفتن زبونت بند بیاد نتونی بگی چی کم داری و چته  فقط نگاه کنی و یه لبخند تحویلشون بدی

فقط پیش اونه که آرامش پیدا میکنی امید بفردا میگیری، وای از روزی که بخوان ترو ازش جدا کنن

 

نمی دانم اگر روزی نباشی چگونه سوز دل را چاره سازم

نمی دانم اگر روزی نباشی کدامین قبله گیرم سوی نمازم

نمی دانم اگر روزی نباشی چگونه تا خدا پرواز گیرم

نمی دانم اگر روزی نباشی کدامین راه برد سوی حجازم

نمی دانم اگر روزی نباشی چگونه غصه را از خود برانم

نمی دانم اگر روزی نباشی کدامین چنگ دل را از دل نوازم

نمی دانم اگر روزی نباشی چگونه چشمام در آینه بدوزم

نمی دانم اگر روزی نباشی کدامین محرم آید پیش رازم

نمی دانم اگر روزی نباشی کدامین گل کشد در باغ نازم

نمی دانم اگر روزی نباشی چگونه رازی از خود قصه گوید

نمی دانم اگر روزی نباشی کدامین شیشه می دارد مجالم

نمی دانم اگر روزی نباشی چگونه از شوق شعر گویم...

 

حالا هم حکایت سربازی ما شده این

من یه مدت نیستم یعنی می برنم سربازی تو این مدت دوست و رفیق خوبم حمیده خانوم زحمت مدیریت وبلاگو میکشه

ازش خیلی ممنونم که همیشه جز زحمت چیزی براش نداشتم...

از شمام ممنون میشم اگه با نظرات زیباتون وبلاگمونو قشنگتر کنین

 پس فردا قراره ببرنم سرباز، واسه منم دعا کنین تا به سلامت برگردم کنار کسی که دوستش دارم ، نگذارم بیشتر از این احساس تنهایی کنه چون میدونم بعد خدا اون دل مهربونش به بودن من کنارش خوشه

فقط اینو بگم تا همیشه کنارتم، بدی ازم زیاد دیدی ولی به خوبیات حلالم کن(((دوستت دارم)))

 

 



نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت21:24---3 اسفند 1391
سخت افسوس می خورم
برای تمام روزهایی
که بی تو ..
گذشتند
و
تمام شب هایی
که با تو ..
نمی گذرند!
می بینی دلبندم؟
هنوز رویایت تمام زندگی من است!


خودم
ساعت18:13---30 بهمن 1391
ما بدهکاریم به یکدیگر وب تمام دوستت دارم های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماند و آنها را بلعیدیم تا نشان دهیم که منطقی هستیم اما حالا دیگه گور بابای منطق و غرور دوستت دارم ...

توضیح نمی خواهد ..

تمام خواهش من یک جمله ی کوتاه است..

مواظب خودت باش بهترینم
خودم جان منم دوستدارم توام مواظب خودت باش نذار زمونه گلمو اذیت کنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ 2:41 ] [ محمود فرجی ] [ ]
[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]